Sunday 12 March 2017

5. BEN KUTSALIM



Türkiye'den ayrılmadan evvel son bir 'Kanallık' kursu vermem kısmet oldu.

Bu kurs ile 'duyma vakti gelmiş' katılımcılara ve onlar aracılığıyla insanlığın kollektif bilincine ekmemiz istenen bilgi şuydu:

Fiziksel algılarımızın ötesinde 'HERŞEY' olan bir enerji bütünlüğü, 'BİRLİK' var.
İnsan varlığı, Kutsal -Sonsuz- Sınırsız-Işık-Birlik olan doğasını sezebilirse ve
'Ben sandığı',  sınırlı-küçük kimliğini anlayıp kontrolü altına albilirse,
kutsal bildiği bütün evrensel-ışık varlıklarından enerji almaya ve iletmeye kendine izin verebilir. Bu ister bir peygamber olsun, ister bir buddha, ister dünyada sevgi dolu izler bırakmış tarihi önemde bir varlık, ister bir melek, ister insanlığın evrimde 1 adım önünde bir uzaylı olsun...
Enerji bütünlüğünde insanın anladığı anlamda sınırlar, duvarlar, vizeli pasaportlar ve hatta kimlikler yok.
Mesafe 0... Mesafe 0.

İnsan küçük kimliğine -Egosuna dair olan değersizlik ve saflığını-kutsallığını yitrimişlik hislerini ve de bilinmeyene duyduğu korkuyu anlayabilir, kontrolü altında tutabilir, daha iyisi serbest bırakabilirse kendine Enerji Birliğinin her alanına dokunmak için izin verebilir.
Mesafe 0... Mesafe 0.

İste ve olsun.. Şifa veren, arındıran, bilinç yükselten enerjileri, çağır ve gelsin.
İnan, güven, İlahi olana teslim ol, BEN KUTSALIM de. Yaratan'ın her parçası gibi, BEN KUTSALIM. Çünkü Ben Benim. Okyanustaki damla, damladaki okyanus... BEN BENİM...

Bu satırları okuyorsan ve öyle hissediyorsan, şimdi kapa gözlerini. 

BEN KUTSALIM de ve kalbine doğan kutsal bir varlığa içinden seslen.
Gel de, gel ışığınla kutsa, gel ışığınla arındır, gel ışığınla bilincimi yükselt.

Teslim ol. Bırak bu sevgi dolu enerji seni sarıp sarmalasın ve bedeninin her zerresini titretsin. Sana yeni farkındalıklar kazandırsın. Artık ihtiyacın olmayanı senden alsın, yükünü hafifletsin. Bırak kalbinden kollarına, ellerine, ellerinden dünyaya aksın; suyunu, yemeğini, evini kutsasın; tanıdığın-tanımadığın tüm varlıkları kutsasın.

---
Türkiye'de son günümüz. Yarın sabah Sao Paulo'ya uçuyoruz. Mucizeye yolculuktur hayatın her AN'ı

(İlk kez bu yazı vesilesiyle bu blog sayfasını ziyaret edenlere, ''Nedir?'' sayfasını ve sonra ''Ses ile'' sayfasını ziyaret etmelerini tavsiye ederim.)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.